Hanımlar 18 günlük bebeğim var akşam yatarken iyi emdiği için gece neredeyse 5- 6 saat kadar uyanmıyor ben de uyandırmak istemiyorum çünkü zaten emmiyor uykudan uyanıp. ve gece uyuduktan sonra sağabildiğim maks. süt miktarı 2 buçuk ölcü yani 70-80 ml falan bu gece biriken sütse gündüz daha fazla emdiği için daha az birikiyor diye düşünüyorum sizlerin süt durumu nasıl sütünüzü artırmak İÇİN neler yiyor içiyor veya yapıyorsunuz süt artırıcı damla olarak kullandığınız en iyi damla varmı bana kendi doğum doktorum ayrı çocuk doktoru ayrı süt artırıcı damlalar yazmış çocuk doktoru bestlak yazmış diğerinin adını hatırlayamadım sizin önerileriniz neler yorumlarınızı bekliyorum