Merhaba bayanlar .. kızım 25 günlük hafif burnu tıkalı . Dr serum fizyolojik ile nazal aspiratör verdi. Ben nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Serum fizyolojik kutusunun üstüne 6 defa 2-3 damla yazmış eczacı. Damlayı burnuna direktmi damlatacağım yoksa aspiratör ile mi . Bilen varsa yardımcı olabilir mi ?