Mslln Anneler kızım 4 aylık ve alerjisi çıktı. Alerjik mama verdi doktor. Aptamil, evolvia, similac. İçerisine pekmez kattım ama içiremedim. Vanilya yazanlar okudum. Bu normal bildiğimiz keklere kattığımız vanilya lardan mı katıcam. Ne kadar koymam lazım
TheBaby Mslln Sen kızında ne belirtiler vardı onu bi yazarmısın bana. Bize yanlış teşhis koyulmuştu çünkü. Bebeği yorma boşuna.
Ogulcan Mslln canım şunu katın bunu katın diyen olacak ama normalde katılmaz bizim doktorumuz bebepim reddedinde içine birşey katmayın gerekirse mamayı değiştiriliriz dedi
TheBaby Mslln Bak anlatıyorum. Yüzünde döküntü vardı. Açık tenli çocuklarda olurmuş. Kusuyordu aslında reflüymüş. Çok gazı gürültülü kakası vardı aslında kolikmiş. Kakada kan çıktı ama anlık bile çıkıyormuş çok azdı zaten çıkan kan. Yanlış teşhisle mahfolduk biz 1 ay. Bingöldeyim burdan kalktık istanbula oğlumada çare olan doktora gittik kızım için. Bunları bize doktor söyledi. Hepsi yanlış teşhismiş. Önüne gelene alerji diyorlar mama piyasasını canlandırmak için. Oyunlar dönüyor dedi bizzat doktor. Kızının hiç bişeyi yok reflü dışında dedi. 7,5 aylık şu an. Valla bişeyi yok😁
Mslln TheBaby yaaaa. Doğru gerçekten. Hamileyken bir dotkora gidiyordum. Bana demir ilacını sırf firmayla anlaşmalı diye özel ilaç verdi doğuma kadar kullanıcaksın dedi. İçerisinden 20 tane çıkıyor ve 110 tldi. Baktım bu doktor beni yiyor değiştirmiştim hemen. Gerçekten bazı dotkorlara güven olmuyor. Kızım zaten 37 günlükten beri kusuyor. Reflü dendi ama bir türlü geçmiyor. Sonra alerji testi yaptırmak istedim. Aptamil ar mama kullanıyoruz şuanda onun için. Bu mamaları denemekten onuda istemez oldu.
TheBaby Mslln Ar mamada en beğendiğim mama. Gerçekten çözüyor bu sorunu. Ama dediği gibi bebek yıpranınca onuda istemeyebilir.