Merhaba, bende resim öğretmeniyim fotoğraf eğitimi falam hep aldım ama bu anların özelliği başka bence, baya bi araştırdıkdan sonra kızım için yenidoğan fotoğrafcısı ayarladım, sadece yenidoğan bebeği ilk 10 maksimum 20 günlük çekiyor, günde 2 çekim alıyor 5 konseptli olmak üzere 3 saat sürdü çekimler, 9 12 ve 3 6 arası yapıyor, haftasonu da tatil ilan etmiş, bence kurallarını sen koyarsan her şeyi yapabilirsin, hamileliğin 5 ayından itibaren haber veriyorsun, doğduğu zamanda haber verip gün alıyorsun bu yuzden takvımın de hazır olmuş oluyor, önünü görmüş oluyorsun, yapabilirsen ne mutlu.. kolay gelsin şimdiden :))