Cipiti Bir hafta önce kızamık aşısı oldu bir haftadır biseyi yok bugün ateşlendi şuan 38.2 başınıza geldi mi ? Calpol verdim düşmezse doktora götüreceğim 🥺
Ezgiarda Cipiti Asidan oldugunu sanmiyorum canim asi max 3 gun ates yapar bir hqfta gecti ise baska bir enfeksiyon ve ya dis cikariyor olabilir bir dus aldirin az bir calpol verin cunku bize hic ates yapmadi 9 ay asisi