nurelem Iscan canım benden sana tavsiye çorapları her zaman büyük al mesela 1.5 yaşındaki çocuğuma 3 yaş alıyorum hem uzjn süre kullanirsin hem de rahat oluyor, çorapları ne bedeninde genel bı sorunvar galiba😀
UraSsmom Iscan Oğlum 20 aylık ben 3 4 yaş alıyorum ancak oluyo o yüzden hiç öneride bulunmayım ben zira Koca ayak benimkisi 😁
Iscan UraSsmom 😂 sanki biZimde büyük kilolu bi bebek doğmadı 2600 du ama yenidoğan bebek çorapları hiç giydiremedim drek 3 ay giydi şuan da 1 ya alırım sanırım😂
Iscan Danerys inanırmısınız tulumları sadce 1 yada 2 defa giydirebildim 3 tane öyle duruyor bacak kısmı çok dar giydiremiyorum
Medusafer Iscan büyük kizim doğmadan önce almıştım ama hiç memnun kalmadım artık h&m den alıyorum çoraplarımı
alaimisema20 Danerys sanırım çekiyorlar. 9 aylıkken 1 yaş askılı zıbınlar olmuyordu. Ebebekten pek bir şey almıyorum o yüzden. Sağlıkla büyütün inşallah.
Annis-ogul Iscan hadi yaa.bebegin tipine de bağlı. Biraz toplu olunca olmuyor malesef.bnm bebegim bir yaş olunca bn en az iki taş giydiriyorum cnm