sonsuz17 merhaba öncelikle korkmayın.
13+5 de kanama oldu kıpkırmızı ve baya akmıştı yarım ped kadar bir anda oldu. Plasenta ön duvara yerleşmiş dedi doktor önemli olan rahim ağzını tam kapatmaması eğer normal doğum olmayacaksa bile tam kapamaması lazım. Bu korkulacak bir durum değil sadece dikkat etmeniz gerekiyor. Eğer bebeğin başı yukarı da ise daha iyi bende bebekte baş aşağı duruyordu tüm hamileliğim riskli geçti ilaçta kullandım iğne de.
20-25. Haftaya kadar plasenta yukarı çıkabiliyor veya çıkmıyor doktor bunu söyler zaten. Plasenta önde ise rahim ağzı uzunluğunuzu mutlaka kontrol ettirin doktora muayene olun çünkü bu erken doğum riski taşıyor. Ve evet ilişkiye girmeyin ağır birşey de kaldırmayın mümkün mertebe dinlenerek geçirin uzanın. Yer çekimi nedeniyle plasenta aşağı daha çok yerleşebiliyor uzanın sol tarafınıza. Ben bu durumdan çok çektim araştırma da yaptım doktorum da bilgilendirdi yönlendirdi yalnız kanama herkeste olacak diye bişey yok. Eğer kanama olursa ve ağrısız olursa hiç korkmayın en yakın hastaneye gidin progestan tarzı ilaç verir zaten endişe etmeyin. Kaç haftalıksınız ? Kesinlikle çevreyi dinlemeyin kesinlikle ağzı olan konuşuyor.