Ahriek 7 ay 7 günlük oturdukca kendini atıyor geri .Annemdeyiz soğuk ve kat kat giyindi bezide bir numara büyük takıyorum bunlar bir sebep mi?oturuyor 3 dakika sonra geri atıyor ayağa kalmak istiyor rahatsız mı oluyor acaba
Pcoslubiranne Ahriek giysilerle alakasi yoktur onun.Bol bol oturtun artik desteksiz oturmasi gerekiyor.önüne ilgisini cekecek bir seyler koyun oyunlar oynayin.Geç oturtmaya başladiysaniz ondan da oturamiyor olabilir.
Ahriek TheBaby yani hep böyle sürekli geri atıp kendini kaldırma çabasında kalkınca oynamayı daha çok seviyor ama neden bunu yapıyor anlamıyorum
Ahriek TheBaby ama oturacağı zaman kısa denk gelip soğuk olunca hep kat kat girdiriyorum inceden kalına acaba ondan mı diyorum bezde bir beden büyük takmıştım kolikti gaz rahat çıkarsın diye baskını oluyor acaba midesinede geri atıyor diyorum
Ahriek Pcoslubiranne evet geç başlamış ız herkes 3 4 aylıkken başlamış biz 5.5da başladık oda az az .Yani oturuyor arada atıp ayağa kalkmaya calisiyor.Sıkılıyor herhalde en uzun 5 ile 7 dakika arası duruyor sonra atıyor kendini .Sürekli oturtayım artık çok teşekkür ederim 🙏🏻
Ahriek Mom544154 evet 😅Doktorumla konuştum desteksiz oturma tamamen 6 ay ile 9 aya kadar normal dedi sıkıntı yok dedi bilmedik acemilik 😂😅