birmelekannesi2 Seda-lina canım ben kızım da gıtmıstım gecen yıl sehır hastanesinde alerji doktoruna Hatice hanım ılgılenmıstı tek o doktor var gayet ılgılı alakalı ıdı ben memnun kalmıstım, ne kadarlık bebegın acaba kesın alerjısı varmı
Melike571 Seda-lina bende kayserideyim canım ama alerji doktoruna gitmedim ama bulursam bende götüreceğim bi doktora çünkü bişeylere alerjisi olduğundan süpheleniyorum
Yasemin38 Seda-lina şehir hastanesine gitmen gerkli canım. Özel olarakta memorialda AslıMutlugün Alpay çocuk doktoru olarak önerebileceğim
birmelekannesi2 Seda-lina benım kızımın coklu besin alerjısı vardı canım cok şükür yasına girince gectı ben tavsiye ederim Hatice hanımı eger hala duruyorsa sehır hastanesinde bize hep deri testi ve kaka tahlili yapmıstı. Kan hıc yapmadı yasından once onermıyorum demıstı
Melike571 Mom44454 çok teşekkür ederim canım sürekli tekrarlayan bi kulak boğaz enfeksiyonumuz var bizim ateş olmuyor sadcee grip genzi akıyor. Besin alerjiai değil de daha çok dışardaki bi unsura aşerjisi var gibi gözleirnin altı kıpkırmızı oluyor
Mom44454 Melike571 evet canım olabilir. Birde bize bir çocuk doktoru bu belirtler için geniz eti var mı diye baktırın demişti varmış gerçektende