Ezdnfa Sblbyrl 3 doz olanı yaptırdım. 190 gibi bir rakam ödedim. Hiçbir yan etkisi olmadı bizde, ağızdan damla şeklinde, kendiniz bile verebilirsiniz.
Esrahira Sblbyrl Merhabalar kızıma yaptırmıştım rota aşısı 2 doz ve rotarix almıştım(2 dozuna toplam130 tl ödemiştim) ishal hafif ateş yaptığını söylemişti doktoru ama çok şükür her ikiside olmadı bebekten bebeğe değişiyor bu durum şimdiden geçmiş olsun sevgiler..😊
acalhan Sblbyrl biz dün 3 dozlu olanından yaptırdık. 2 tane çocuk doktoruna danıştığımda 3 doz olanını önerdi her ikisi de. Verem aşısıyla beraber yaptırdığımız için sadece rota aşısının yan etkisinin nolduğunu anlayamadım. Sadece bütün gün uyudu. Ateş oldu fakat verem aşısından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Yaptırmadan önce aşıyı alacağınız eczaneyi aramanızda yarar var çünkü 3 doz olanlar genelde ecza deposundan geliyor bekliyorsunuz birkaç saat. Şimdiden geçmiş olsun
Candy_liz Sblbyrl biz rotarix 2 doz olanı yaptırdık fakat içinde domuz dna’sı varmış sizin için önemli mi bilmiyorum, rotatek 3 dozlu olan fda onaylı.. biz ilkini olduk henüz 2 gün huzursuzluk yaptı bebeğimde, başka belirti olmadı.. 3 doz olanı öneririm
Fatmako Candy_liz domuz dna sj oldugu bilgisine nerden ulaştınız acaba? Bende yaptırmak için araştırıyorum ya o yuzden sordum yanlış anlaşılmasın 😊
Htcana Sblbyrl kusmamasi lazım diye birşey yok kusarsa tekrar vermeye gerek yok yazıyor prospektüsünde. Bizde yan etki olmadi rahattı kuzum
Sblbyrl ZarifEralp evet doktorumuz 2.ci aydan itibaren yapıyoruz dedi zaten bi yerde okumuştum ilk dozu en geç 3.5 aylıkken yapılmalıymış
Gokceninannesiiyim Sblbyrl doktorum 3 dozdan bahsedene kadar 3 dozun olduğundan haberim yoktu. Peki 2 mi 3 mü diye sordum doktoruma 2 yeterli istersen 3 de yaptırabilirsin dedi. Doktorum 2 de koruyuculuğu yüksek olduğunu söylediği ve yeterli gördüğü için 2 doz yaptırıcam
Candy_liz Fatmako internetten araştırırsanız sizin de karşınıza çıkar, firma da inkar etmiyormuş zaten
Blabla 2 doz olanini yaptirdik 3. ayda. İlk gun hic bir sey olmadi hafif uyku hali haricinde ikinci gun orta duzeyde (38derece) ates oldu sadece. O da hemencik dustu.