AfraZ merhaba teşekkürler size de geçmiş olsun. 2,1 çıkmış değerim ağrı sızı yok sinsi geldi bizimkisi. Kalsiyum d vitamini falan başladık emziriyorum diye başka tedavi olmaz dediler çok korkuyorum daha 24 yasındayım ilk çocuğum üstelik. Yaşım ilerledikce beni elden ayaktan düşürür mü diye ağlmaktan helak oldum