ilkerinannesi benim bebeğim 2,5 ayına kadar ana kucağında gece gündüz sallanarak uyuyordu ama canıma tak etti ve 3. ayına varmadan sallamayı bıraktım. kucağımızda uyutup yatağına koyuyoruz. uyanıyor tabiki tekrardan ama ben yine kucağıma alıp uyutup tekrar yatağına koyuyorum. böyle böyle zamanla alışacak. ayağımda hiç sallamadım alışır diye sadece ana kucağında ileri geri sallanıyordu.