Kayasuzey Bizde sadece huysuzluk oldu.Ben yine de ateşi çıkmasın diye üstünü falan kalın tutmadım ama üşütmedim de.Korkmustum yan etkilerinden ama sakin ol etki olacak diye bir şey yok birde gece saat başı kontrol ettim demem o ki sakin ol ama kontrolü bırakma