duyguluanne Kızlar merhaba , h&m de indirim var nispeten ucuz olan şeyler var özellikle kız bebeklere ben daha önce çorap falan aldım kalıplarını bilmiyorum yaz İçin bir iki parça bişeyler almak istiyorum tam kalıp mı acaba ?
Irmakprensesinannesi duyguluanne h&m kalıpları kucuk benim kızım şuan 4.5 aylık 6-9 giyiyr h&m de 4-6 ay oluyor ama hemn kuculuyor