Busragokceberra Kızlar Kepez belediyesi annelere bez veriyor bilginiz olsun.Kepez Belediyenin içinde zabıta bölümünün içindeymiş amcam orda çalışıyor o dedi bildiğim kadarıyla kimlik yeterliymis yine de siz gider görüşürsünüz.
Busragokceberra Tek kimlik lazım bir de kepezde oturuyor olmalısınız ama eğer oturmuyorsaniz tanıdığınız bir bebekli anneyle gidip alırsınız
Busragokceberra Annelerim bu aralar hepimiz maddi sıkıntı çekiyoruz en azından bebekler için birşey alınmış olur bir nebze olsun eliniz de kalır para
Busragokceberra Yorgunbayan14 Tabi canım ne var ki bunda isteyen herkes gitsin buraya yazmasına gerek yok ya da ihtiyacı olana duyursun yeter