S-345 Kızlar bebeğim 30 günlüm sol gözünün altında hafif kızarıklık şişlik var neden sizce diğer gözünde yok
Seragrkn S-345 benim bebegimdede siskik ve kizariklik oldu sonra gozu iltihap yaptı sarı sarı akıntı oldu. Doktora götürdük şimdi damla kullanıyoruz isterseniz göz doktoruna gösterin