Sahinnnn Gazdan olur. Karnına yağ ile masaj yapıp,ılık mendil koyabilirsin. Benim oğlum 5 aylık hala ara ara oluyor. Eğer emiyorsa sen de yediklerine dikkat et. Rezene çayı içe bilirsin. Bebeğini de rahatlatır. Gaz damlası olarak da sab simplex’den fayda gördük ama haftası küçük olduğu için doktoruna danışmadan başlama bence. 1 aylıkken başlamıştık biz.