Egeeemm Ftmgl33 bende cok zor buluyordum aptamil 1 o yüzden sma gecdik suan trendyolda satışı devam ediyor ama eczanelerde genelde olmuyor
TheBaby Ftmgl33 Bebelac goldda raflarda sonuncular devamı yokmuş. Bebelac gold nutrikonfor ise tamamen kalktı piyasadan
S_x_w Ftmgl33 daha dün Carrefour’da vardı 1 no 🤷🏻♀️ Sizin bulunduğunuz şehirde mi yok acaba? Bir de üretimden kalkmaz yenisi üretilecektir büyük ihtimalle
YeniAnneIstanbul Ftmgl33 https://www.akakce.com/bebek-mamasi/en-ucuz-aptamil-1-bebek-sutu-1200-gr-fiyati,744103.html
YeniAnneIstanbul Ftmgl33 biz hep aliyoruz sorun cikmiyor zaten online satcida eczaneci oluyor genelde tarihi vs. Bugune kadar sorun olmadi memnuz yani yazdan beri turkiyedeyiz hep boyle
Seherekincikan Ftmgl33 bebeğim 3 aylık ben bebelac kullanıyorum. Bitince goat baby varmış onu deniycem keçi sütü ile yapılıyormuş ve hiç gaz olmıyormuş. Sizde isterseniz deneyin
Kuzeyin_annesii Ftmgl33 canım bende vardı sanırım 1 no emin olamadım ama varsa sana dönüş yapayım mı?