Bebeğim hırıltılı nefes alıp veriyor. Burnu tıkalı rahat nefes alıp veremiyor. Uyuyamıyor. Serum fizyolojik sıkıyorum burnuna. Sırtına vuruyorum. Biraz açılır gibi oluyor ama sonra yine aynı. Nasıl acacagımı bilmiyorum. Siz nasıl acıyorsunuz bebeklerinizin burnunu. Çok üzülüyorum bebeğime :( acil yardım edin