Alpimim Merhaba oğlum 19 aylık bıngıldagi biraz şiş bu normalmi sizce acaba yapısı mi öyle önceden böyle bişey yoktu ama 15 aylıkken biraz şiş olduğuni farkettim
Alpimim kku evet kapanmış ama biraz şiş dokununca anlıyorum ve görünüşte de dikkat li bakılınca fark ediliyor