Nefeshiramm Kızlar tek başına olmuyor happy de iöyle Bi özel sohbette gurup kuralım ordan yazışalım ne dersiniz
HavvaHalil95 Nefeshiramm valla ne güzel olurdu ben bugün yamunanın termal taytı ve badysini aldım ceket gibi inşallah zayıflarım
Nefeshiramm tuem14 😂 gidecek o kilolarrr Hürrem diyo ya hünkarımın hayatında çirkinlikler gidecek güzellikle kalacak 😂 bizde de öyle gitsin çirkinlikler gelsin güzellikler
Babybloom tuem14 Aaa iyi olmuş, selam kızlar 🙋♀️. Ben dramatik bir şekilde paketli gıdayı çıkarıyorum o zaman hayatımdan bu ara inanılmaz aburcubura düşmüştüm. Yalnız 31 aralıkta davetim var şimdiden o gün için özel bir izin rica edeceğim😁
tuem14 Babybloom en zoru benım için akşam saatlerı o çayın yanındaki kurabıyeler abur cubur kekler vazgecılmezım 🥺
Babybloom tuem14 benim de cips çikolata. Haftasonu brownie almak için ilçe değiştirdim yahu, brownie alıp eve döndüm. Motivasyona bak😁 düzeleceğim inşallah🤣