Eliftoprak44 Doğduğundan beri Prima kullanıyorum. Oğlum hassas atopik cilt. En ufak bir şeyden etkileniyor. Geçenlerde görümcelere oturmaya gittik bir kahve içip dönecektik evlerimiz yakın. Bende 1 tane yedek bez almıştım fazla durmayacağız diye. Oğlum da 2 kere üst üste kaka yaptı. Görümcem de Molfix kullanıyor. Oğluma takmak zorunda kaldım mecburen. Aynen dediğiniz gibi resmen çocuğum çiş kokuyordu. Eve gelince yıkadım hemen kendi bezini taktım Primayı. Evet çok pahalı ama bence çocuklarımız için değer.