Ben baby me kullanıyorum.sadece ebebekte ve trendyolda var ama e bebek mağazasında indirime giriyor 40lira ellilik paket,her alışta 40lira hediye indirim veriyorlar 2 alana 3uncu bedava oluyo.cok şükür hiç pişik yapmadı dokununca anlarsınız yüzeyine sızdırma bile yok