meyaski kubrakurtaksoy Gündüz kesinlikle uyuyamıyorum ya. Zaten en fazla yarım saat uyuyor gündüz uykularında 😔
zhrayca2001 Zehrakb bende ağlıyodum canım ama artık dikkakini dağıtmaya çalışıyorum ne biliyimaktım uyumuyo öyle çok ağlamasındansa açıyorum ışıkları oyuncak oynuyoruz beraber en azından ağlaması duruyo 2 saat sonra memede yine uyuyo
Momdady2021 zhrayca2001 benim de oğlum 7 aylık aynı böyle 1 hafta geçirdik bende diş sanıyordum ama doktora götürdüm orta kulak iltihabı olmuş siz de mi gösterseniz doktora acaba
zhrayca2001 Momdady2021 aaaa allahala nasıl bi belirtileri var ki acaba kulak iltahabı için arda kulağını çekiştirio ama olabilir yaaa
Momdady2021 zhrayca2001 evet aynen Çınar da kuşağını çekiştiriyordu ve bende diş sandım kaç gece ağladı diştir diye götürmedim ama kulak iltihabı Çıktı sonra
Momdady2021 zhrayca2001 hatta bi bayan takip ediyorum oğluyla herşeyini paylaşan onunda oğlu kaç gece uyumadı felan diş zannetti bi acile götürdü kulak iltihabı bi gösterin isterseniz
zhrayca2001 Momdady2021 yaaa çok geçmiş olsun çok teşekkür ederim cevaplar için bilgilendirme için bende mutlaka bi gösteriyim