Asyaca Arkadaslae buzlukdaki sütlerimle kaşık mama yapsam olurmu yoksa sadece su ile mi ilk kez vereceğim
Melis84 Üstünde su ile yapılır yazıyorsa onlar sütlü oluyor zaten su işe yapılıyor. Ama süt ile yazıyorsa formül süt yerine anne sütü de oluyor ama kıvam tam tutmuyor mamayı süte yavaş yavaş ekleyin kıvamına bakarak 👍