Benim oğlum 11 aylık ve bu zamana kadar da hep burun akıntısı öksürük boğaz enfeksiyonu geçiriyordu 1 hafta iiyiyse diğer hafta mutlaka hastahanedeydik ve çok fazla antibiyotik kullandık.. ama işe yaramadılar.. yine aynıydı sonra bi akrabam önerdide bulundu bir çok çevremde oraya gitmişti ve hepsi şifa bulmuştu düşünün astım hastası kuzenimi bile iyileştirmişti ilaçlara son vermişti.. gittim doktor kartal atalar da hemen marmaray durağının yanı adı YAŞAR EKREN alerji uzmanı kendisi ödüllü doktor bu arada.. oğlumun meğer alerjisi varmış hiç bir doktorun bulamadığını buldu ve karışımlı bir damla ile bi pekmez kürü başladık onlarla 1 haftadır çok iyiye gittiğini farkettim.. çok şükür artık en azından neyş olduğunu biliyorum.. çaresiz sürekli hastahanelerdeydik her hafta boşu boşuna.. ayrıca kulağında bir şey yok diyen bir sürü doktor oldu ama meğer yavrumun kulakları iltihap doluymuş .. allah bu doktorları bildiği gibi yapsın.. iyi ki yaşar hocaya gitmişiz inşallah yavrum daha iyi olucak muayenesi 300 tl arkadaşlar sizlerde eğer sıkıntı yaşıyorsanız götürün derim çünkü gerçekten hastahanelere boşuna para yatırıyoruz.. en azından şifa buldum ve alerjik olduğunu öğrendim..