SEDANURRRR Rubab_Mommy 14 ekimde doğdu o zaman tam günü 31 ekim oluyor değil mi yanlış mı hesapladım yoksa 😅
SEDANURRRR kirmizibasliklikiz_ 14 ekimde doğdu o zaman tam günü 31 ekim oluyor değil mi yanlış mı hesapladım yoksa 😅
Gizemisss SEDANURRRR ay şimdi postu okuyordum bizde 14 ekimde doğduk. Ama biz 39+4. Nasıl oluyor 40 a tamamlayınca
Mevacik Doğumu beklenen tarihi yazıyorsunuz, fotoğraf eklemeyi bilmiyorum maalesef. Harika haftalar uygulaması yüklü ama işinize yarar mıydı bilemedim
Gizemisss SEDANURRRR cnm bana 17 ekim yazmıştı. Ama 40. Haftanın başlangıcından mı yoksa 40. Haftanın sonundaki tarihe göremi hesaplıyoruz