Selink bol bol emzir o uyur zaten. Emisine gore en gec 2 saatte bir uyandir emzir, o uyur sen mutlaka uyandir besle sarilik olmasin. 15 20 gun boyle takil sonra o kendi duzenini oluşturur uyku icin, sarilik riski kalkinca. Ama bugunlerde ona birakma o kan sekeri dusunce daha cok uyuyacak mutlaka uyandir emsin.
Altini acarken ya da yikarken falaj tamamen ac olmasin cok aglar. Gazini mutlaka cikar bazen yarim saat suruyor ama cikarmazsan kusar ve duzgun uyuyamaz cok cani yanar. Bu donemde yastik falam kullanma ama biraz buyuyunce altini degistirirken belinden itibaren bir yastik koy kusmasin, yemek borusu kapakcigi tam olusmadigi için yedigu yemek hemen geri gelir reflu yapar cani yanir yoksa. Simdi icin reglu yatagi kullan cok isine yarar bu konuda. Hava sicak her gun yika ama her gun sampuan yapma. Bebe yagi ile masaj yap ufak ufak.. uyutmak icin gece los isikli yalniz olduğunuz odalarda emzirin, ben salonda emzirip uyutmaya çalıştığım icin cok aglattim kizimi anlayana kadar... her agladiginda yaninda ol... sarkilar ninniler söyle, ask yasayin ask 💛 hersey zamanla yoluna giriyor korkma kendine guven. Bebek uyurken dinlen..
Ama en önemlisi, bebeginle arana kimseyi sokma, cok bilmislerden uzak dur.