Bebeğim altı aylık hala ek gıdaya geçmedik anne sütü alıyor. Yanaklarını benek benek ve geçmiyor artı kulak arkasıda kabuk bağlamıştı ama geçti o. Doktorlar alerji değildir olsa kilo almaz böyle falan diyor ama benim içimde bir şüphe var. Ama düşününce saçma gibi de altı ay boyunca neredeyse hep süt ve süt ürünleri ,yumurta tükettim hiç olmamışken bir aydır neredeyse böyle olması. Aşırı ikilemdeyim test yaptırmak istesemde randevu asla alamıyorum 🤦 sizde besin alerjisi durumu nasıl oldu ve nasıl ilerliyor