AsilDorukAnnesi Merve42 Bende park beşik kullanıyorum ama oğlum şimdi 7.5 aylık çok hareket ediyo uyurken döndükçe hışır hışır ses çıkıyo uyanıyo 😞
HamzasMomy Merve42 Park yatakların içinde bence en sağlam olanlarından. Tavsiye ederim. Fiyatıda bizim aldığımızda mesela krafttan daha ucuzu. Ben aslında mobilya istiyordum ama buna kaldım park yatakları pek sevmiyorum aslında.
Abc Merve42 Beneto aldim cok memnunum bayramda 1 haftalığına şehir dışına ciktik beşiğimizi de yanımıza aldık cok rahat ettik oglum yerinide yadırgamadı
-Alimm- Fazla para vermeye hiç gerek yok hepsi aynı işi görüyor bende e ebebekten aldım babyplus markası , 260 liraya almıştım gayet memnunum 👍🏼