basakhanim34 Kuzu kemik suyunu hazırlayıp buz küplerine koyup dondurmuştum. Şimdi birer küp çıkarıp kullanmak istiyorum ama yarısı yağ yarısı kemik suyu şeklinde donmuş. Bu yağlı kısım bebiş verilir mi ya da yağsız vaziyette nasıl buz küplerine koyarsınız
BATURALisMOM basakhanim34 canım dondugu zaman üzerinde oluşan kati yağ kismini alip o şekilde vermek gerekiyormus. Veya soğuyunca da yağ kısmı ustunde donuyormus. O yagi alip atmak gerekiyormus.