Bizde ıkı kez bronşiolit geçirdik 3bucuk aylıgız alerjıden şüphelenildi diyete girdim. bende arastırdım belirtileri nedir diye nerdeyse hepsi var. Doğduğundan beri uyuyamıyor çok ağlıyor ve gazlı. Mukuslu kokulu kaka hep vardı. Arada sırada kızarıklık oluyordu isilik sandım blmıyorum sadece kakada kan yok ama bn göremedimmi acaba diyorum. Sac diblerimizde dokuntü basladı bide kaslarda cok az var. Suan kan testını beklıyoruz