Busra2326 ben hamilelikte geçirdim 4 gün sonra da doğum yaptım. Kortizon tedavisi aldim, doğumdan sonra hemen fizik tedavi başlattılar.Çok şükür düzeldim 25 gün falan sürdü. Emzirme konusunda da bütün doktorlar sıkıntı olmadığını söylediler. Siz de hiç dert etmeyin bebegin düzeldikten sonra onunla stressiz vakit geçirmeye bakın ❣ilaçlardan çok stres sizi etkilemesin