elmayanakk Bebeğinde yumurta alerjisi olan annelerim, kızamık/kızamıkçık aşısını yaptırdınız mı, nasıl etkiledi bebeğinizi?
Ozgeruya elmayanakk biz 6. Aydaki aşısını 8. Ayda yaptırdık egzema tetikledi 9. Ay aşısını olmadık yasakladi doktorumuz. 1 yas aşımızı olduk şükür bisey olmadi
elmayanakk Ozgeruya 2 kere mi yapıldı? Bana bir kere dediler 9. ayda diye. Ama onu da yaşına girince yapacaklar, yapmadılar henüz.