bikerem Tugce59 keske oglumu daha önce dogurup bu hazzi yasasaydim,iyi ki 3. Cocumu doğurmuşum. O benim dünyam,onsuz ne yapmisim ben
Littlebird Gulsah41 3 aylıktı kızım biberonu tamamen bırakıp memeye döndüğümüzde aiz de başarırsınız inşallah pes etmeyin
Gul-42 Iyıki dedıgım tek şey oglum ne kendı aılemden ne esımın aılesınden ne esımden hıc bır manevı destek gormedım rabbımde bununla sınıo sanırım
mehpeyker Tugce59 keşke bebeğimi aç bırakmasaydım. Sütüm yetmediği halde çok direndim meme vermek için. Çok pişmanım. Bir daha anne olursam en fazla iki gün direnirim. Sonra hemen mama veririm. Benim yüzümden bebeğim sabahlara kadar aç kaldı. İyi ki anne bebek eğitiminde bebek masajını öğrenmişim. İyi ki onu gezdirmişim, eve kapatmamışım ve o iyi ki var :)
Ulku Canannn123 bende 13 aylıkken bırakıp ise basladim ağlıyordu kaçıp gidiyordum sonra bı yazı okudum çocuk ağlasa bile kapıda öpüp ise gittiğini söyleyip akşam geleceğim demen lazımmış ilk başlarda ağlar 1 haftaya kadar sana güvenir ve aglamazmis. Kaçıp gittiginde bırakacak korkusu kalirmis çocukta ve Her sabah öpüp aksam işten geleceğim annecim diodum 1 haftada alıştı kapıya kadar gelmeyip salondan el sallmaya başladı bana. Ağlasa bile her sabah anlatın ve öyle gidin inanın çocuklar bizde akıllı.
baloglusss Tugce59 Keşke doktor mama verdiğinde emzirmeyi arttırıp mamayı bırakmaya çalışsaydım, keşke doğumdan sonra bol yemek yeseydim, sinirlenmeseydim, gece bebek uyuyunca bende uyumasaydım KEŞKE
linnea Bedihaaa yaa cok uzuldum 😞umarim buyudukce kaslarini daha kontrollu kullanabildikce yavrucakta rahatlar sizde 🌸 her kafadan bir ses cikiyor cok iyi anliyorum. Insanda buyuklerimiz bilgilidir saniyor ama ven sunu anladim. Her anne cocugu icin en iyisini bilir! Bizede 2 aylikken kullanmaya basladik3,5 aylikken biraktik simdi damla olmadanda sancisi olmuyor. Damlasiz cok kötuydu yay gibi gerilio agliyordu. Damla kullanirken az az sık sık emiyordu şimdi ise daha çok emmeye başladı sanırım rahatlamış olmasıyla alakalı. İnşqllah sizde tez zamanda rahatlarsınız 🌸
Littlebird Gulsah41 baya araştırma yapmıştım ben kendim çözdüm. Bir emzirme danışmanı ile görüşüp sorular sormuştum sağolsun çok yardımcı olmuştu ama eğitim almadım. Eds yaptım bir kaç defa öyle alıştı hem sütüm arttı
Ssevvalyyusuf susunbebekuyuyo ah ne iyi geldi yazdiginiz cok tesekkur ederim, aynen oyle surekli depresyon halindeyim hicbir seyden zevk alamaz oldum insanlarla paylasirsam deli mi bu ne bicim bir anne derler diye korkuyorum
susunbebekuyuyo Ssevvalyyusuf hayır askine tamamen doğal akıştasın hele ele gelecek sana gülücükler atacak kıvama gelsin büyük kızım 26 aylık bıcır bıcır konuşuyor diyorum yarabbim nasıl güzel bir his 🙏🏼🌹💘
Tinymom Tugce59 keşke memede uyutmasaymışım şu an 6 aylık çok zorlanıyorum sırtım ağrıyor memesiz uyumuyor çok uyanıyor , iyi ki onun annesiyim 🥰