Tugce59 iyi ki emziğe alistirmisim, iyi ki ayağımda sallamaya alistirmamişım , Keşkem büyük kızım için var . Keşke bu kadar korumacı yetistirmeseydim, düşüp kalkmasına izin verseydim. Ama ilk çocuklarda anne babada tecrübesiz olduğu için genelde böyle oluyor. Meslea küçük kızım asla öyle değil. Gözü kara, cesur , canı perk. Büyük kızım hala tam bir minnoş 🥰🥰 bu arada büyük 6 buçuk, küçük 2 buçuk yaşında