asiltonunmommysi Burda okuyup ay yaklaşıyor dediğim 4. Ay atağı harika haftalara göre son 4 gün 😂 yeni girmiş olanlar yada halen yaşayanlar burda mı?
mery_2021 asiltonunmommysi kızım 14 haftalıkken başladı şuan 16 haftalık baya zorlu geçti süreç şuan biraz daha iyiyiz.
Snowglobe feratlarkupeklergiremez şükür şöyle Bi yorum gördüm. Bizimde 5 ay bitecek bu hafta. Bende Bi şey görmedim. Ara ara illa huzursuz oluyo ama bebek deyip geçiyorum.
asiltonunmommysi feratlarkupeklergiremez Snowglobe aslında bende atak falan yaşamadım 2. Ay var 3. Ay var aşırı ağladığı vs oldu da sonrasında güncelleme geliyor dediler oda geldi aslında ama öyle huyunda suyunda bi değişiklik bizimde olmadı bende herkes 4. Aydan bahsediyor kimse de bizim olmadı demediği için herkeste oluyor sanıp sordum valla 😂
feratlarkupeklergiremez Snowglobe 4. ay tedirgin oldum biraz surat assa, mızmız olsa a ha atak dedim ama yok hiçbir şey olmadı. Ne uyku gerilemesi, ne huysuzluk… Ben de eşim de evimiz de çok huzurluyuz acaba o mu yansıyor bebeğe bilmiyorum.
Snowglobe feratlarkupeklergiremez kesinlikle dediğiniz gibi harfi harfine katılıyorum. Allah bozmasın ailecek huzurumuzu 😊
Snowglobe asiltonunmommysi @feratlarkupeklergiremez çok haklısın. Bende atak falan bilmiyordum burda gördüm ve çok korkuyordum. Ha atak bak he oluyo derken Bi baktım 5 ay olacak. 😂 İnşallah sizinde öyle olur. 😍