Kaderlmc ben 0.5 aldım. Gece 22 dereceydi. Uzun kollu zıbın giydirmiştim içine. Baktım çok sıcaklamıştı. İpli zıbınla yatırdım, altında da ince bi tayt vardı. Ama o taytı giydirmesem de olurmuş. sabah ideal sıcaklıktaydı vücudu. Bende 1 tog alacaktm bulamamıştım. O yüzden 0,5 aldım. İyi ki de bulamamışım giyemezmiş yoksa