rukiyyee bende sevmiyorum tadı gerçekten çok kötü,bi o kadar da sağlıklı ama.. oğluma kahvaltı öğünü olarak denedim ve yemişti. Yarım yumurta sarısı,yarım avakado,biraz labne ve toz halinde 1 tatlı kaşığı ceviz şeklinde yaptım bi de böyle deneyin isterseniz.