Hamileyken takibimi Özgür Bey yaptı. Gayet kibar, ilgili bir hekim. İnsanı rahatlatan bir tavrı var, genel olarak memnun kalmıştım. Fakat bazı nedenlerden dolayı doğumumu Medinova’da yapamadim. Memnun kalmadığım tek yanı ise biraz sezaryen yanlısı bir hekimdi.