Merhabalar. 3 günlük taze anneyim bebeğim prematüre , 2.30 saat önce anne sütü üzerine mama verdim yani üst üste içti , şimdi denedim verdiğimi kustu ve kakası sapsarı sulu ?
sütüm mü yaramıyor ,? Mama olarak aptamil kullanıyorum yaşayan var mı daha önce