Deletedmom280 biz genelde yürüyüş yapıyoruz evin içinde😅 oyun kartları var onlarla oynuyoruz tanıtıyorum kedi köpek çilek muz gibi . Onları karşısına koyup seçme yaptırıyorum. Bugün kartları aynaya bantladım . Ayna karşısında oynamayı seviyor . Kitap okuyorum. Ama en sevdiği aktivite oyuncak sepetini boşaltmak😂