MeteNaz Hamileliğin bana göre en rahat yanı regli olmamak ve regli ağrısı çekmemek. Doğumdan sonra 4. Ayda regli oldum. Ve korktuğum şey regli sancılarıydı. Bu ay ki reglim sancılı geçiyor kabus geri döndü 😔 açılışı yaptım artık. Siz de durumlar nasıl?
Ayssss1 MeteNaz benimde kırkım çıktı adet oldum zaten çoks sancılı geçerdi ama 9. Aydan sonra olan adetim daha bi sancılıydı bacaklarım kopuyordu resmen
esraeerdogann MeteNaz ayy çok zor bir durum 😞 benim doğum yaptıktan sonra karın ağrılarım kesildi artık şükürler olsun 🥲
Honey_mom MeteNaz ay bende öyleydim 3 aylıkken sancım tutmuştu adet olduydum aynı sizin dediğiniz gibi ama şuan 6 aylığız bidaha olmadım 🤷🏻♀️ Devamı nasıl olacak aceba 🙇🏻♀️
asyaninannesiiiiiii MeteNaz bende bugun oldum 3 ay oldu doğum yapalı mide bulantısı şiddetli karın ağrısı bacaklardaji ağrı hepsi geri geldi herkes doğumdan sonra geçer diyorlardı geçmedii
MeteNaz esraeerdogann inşallah. Ama doktor bir gün ağrı geri gelecek demişti. Benimki 11 ay sürdü ağrısız zaten genelde de 1 yıldan sonra başlıyormus
esraeerdogann MeteNaz ay gerçekten mi ben hastanelik olacak kadar ağrı çekiyorum üstüne bşrde mide bulantısı🙄