Havuclumama
Güzel arkadaşım sana şöyle söyleyeyim,
Zararlı diyen insanlar hatta doktorlar var ,
Zararsız diyenler de var.
Bunun kararıni kendin vereceksin.
Kendine şu soruyu sor;
Allah bana bebeğimi verdi onu sağlıkla karnimda büyütüp doğurup sonra hayatımın en güzel anlarına şahit olacağım, bundan daha güzel ne olabilir ki ( yani diyorum ki saçını boyasan nolur boyamasan nolur sen annesin zaten her halinle güzelsin ve emin ol hiçbise bebeğinden daha önemli değil 🤗💗)
Ben hamile kaldığımi öğrendiğimden beri asla boyatmadim şuan oğlum 4 aylık hala boyatmayi düşünmüyorum ,(emiyor oyuzden boya içindeki amonyak vs geçebilir bunlar hep risk yani) sen bebeğine odaklan çünkü emin ol gözlerin bebeginden başka güzel hicbişey görmeyecek💙👶
Benim naçizane fikrim riske atma sonra ahh keşke demektense boyatma bu günler bida geri gelmeyecek o doğsun büyüsün enazindan memeyi bıraksın sonra bida yıllarca hep boyatacaksin
Sevgiler sağlıkla al yavrunu kucağına 🤗💗💙💐