Osmnn_457 Kızlar bir tane telefon alacağım ama yurtdışından gelme pasaporta kaydetmemiz gerekiyor bilgisi olan var mı ne kadar ücret gidiyor
Deletedmom78654 Osmnn_457 ocaktan sonra 2700 TL.olacaj diye biliyorum. Şimdi de 2 binin üstünde olması lazım.
Huysuzbebe En son 2000 TL’ye açtırmıştı bir tanıdığım. Ama telefonun markasına göre fiyat değişiyor mu bilmiyorum onunki iPhone’du