Mom5345453
Ben de kaşınma oluyor. Bir de 6 aya kadar bir şey yoktu. Altıncı aydan sonra sağ tarafta iltihaplanma oldu. Gitmedim doktora. Ama bu kadar zaman sonra dikislerde sorun olur mu anlam veremedim ben de. Lazer dikis dedi çünkü. Dikişler kaynayali çok oldu.