Bende sürekli oluyor 6 ayda bir giderim doktora gliserin verir kulak kirini yumuşatmak için 10 gün kullan gel der giderim temizler Temizlerken herhangi ağrı olmuyor hatta temizledikten sonra kulak çok rahatlıyor ama kulak temizlenmeye alışır ve sürekli gitmek zorunda kalırsın demişti çevremdekiler sanırım öyle oldu 6 ayda bir tıkanır ağrı yapar duymam azalır giderim. Alışma gibi bir durum gerçek mi bilemiyorum.Sizde bence doktora bir gidin belki başka bir sorun belki kir belli olmaz ihmal etmeyin 😊