Merhaba hanımlar . Kızım şu an 1 yaşında 2 yaşına geldiğinde kardeşi olsa nasıl olur diye düşünüyorum. İkinci çocuğu düşünmemin en büyük etkeni eşimle iş dolayısıyla ayrıyız 1.5 sene ayrı kalmak zorundayız ve bu beni çok üzüyor .Eğer bebek olursa doğum izni , birkaç ay ücretsiz izin derken bir seneyi geçiririz ayrı kalacağımız süre 5 ay falan olur. O da bir şekilde geçer diyorum .Hem de kardeşler birbirine bağlı olsun diye araları yakın olsun istiyorum . 2 yaşında yapmasam da 3 de yaparım diye düşünüyorum. Çokta fark olmayacak aslında . Beni en çok düşündüren aslında kızımın çok huysuz olması yoksa hiç düşünmeyeceğim.Çok zor bir bebek . İkinci olursa nasıl olur düşünemiyorum bile . Siz olsanız ne yapardınız ?