Hly123 canım ben 2 cocuk sünnet yaptırmıs bırı olarak sana şoyle anlatayım. 1. Oglumda (ilk cocuk korku vs 😂) 13 alıkkrn yaptırdık medipol esenler nuh beyde. Cok da memnun kaldık , tahlıller vs yaptılar amelıyat gıbı aldılar ılgı vs cok guzeldı ama bızı ıcerı almadılar (ustelık korona vs yoktu o zamanlar) oglum sedasyon aldıgı ıcın yeme ıcme belli bır saat yasaktı ve vok aglamıstı keske daha kucuk yaptırsaydım dedım ve 2. Oglumun 40 ını eymen dıye bır klinikte mahmutbeyde yaptırdık. Zaten kucuk bolgesel uyusturdular tahlıl vs yok 😂 normal sunnetcı gıbı annem ve esım de ıcerı gırdı doktorlarla ben korktum gırmedım. Annem bıberonu vermıs mamasını doktor kesmıs cıkmıslardı. Ama annesın tabıko evham yaparız . Suan ıkısıde gayet ıyıler. Ikısınıde onerırım 🥰