Kızlar bebegim 8 aylık oldu ama gelisimi 15 aylık bebekle eşdegermıs. Bu durumu yasayan var mı?
kilosu bas cevresi boyu orantılı sorun yok . Ama doymuyor dıye ve kolik dıye sureklı emzırdım yetmedıgı yerde mama verdim . Simdi doktoru kontorllu besleyelim dedi. Ama acken sinirleniyor? Ne yapa bilirm?